Ashley
Pathé – Interface
Via de link is de interface van de app te zien: https://drive.google.com/open?id=14A2Uo908BFUcABmIKXrZkoS73gjLZfWw
Via de link is de interface van de app te zien: https://drive.google.com/open?id=14A2Uo908BFUcABmIKXrZkoS73gjLZfWw
Een groot gedeelte van de schermen heb ik gemaakt, daarnaast heb ik hulp gehad van mijn teamgenoot Robert.
Dit zijn de Iphone 7 telefoonhoesjes merchandice voor de Pathé Unlimited (Gold) members.
In ons concept kregen Pathé Unlimited leden de kans om door middel van achievements merchandise te winnen van hun favorieten helden op het grote scherm. Mijn specifieke taak was het ontwerpen van 3D brillen die veel Read more…
Introductie Na het schrijven van scenario 1 en in combinatie met het doorlopen van de stappen in de Pathé app zijn er enkele tussenschermen bijgekomen en is zo een duidelijker verhaal tot stand gekomen in Read more…
Introductie Aan de hand van onderzoek is ondervonden dat er tussen Pathé en hun Unlimited leden weinig tot geen communicatie is. Wij vinden dat Pathé hier een enorme kans laat liggen, omdat deze mensen nog Read more…
Om onze Pathe experience te verbeteren hebben we onderzoek gedaan naar het gebruik van Machine learning en artificial intelligence. Hierbij hebben we ondervonden wat we nodig hebben om ons concept tot een succes te brengen. We Read more…
Algoritme Om ervoor te zorgen dat de leden van Pathé nog vaker naar de bioscoop gaan in de toekomst, moet ook steeds makkelijker worden om die stap te zetten. Door middel van een algoritme met Read more…
Onderzoek – Interview Hudson’s Bay ‘Stijleguide’ Interview Rotterdam Centrum (Beurs) Shop jij vaak online? Doe je dat graag via de app of via internet? Koop je meer kleding als je fysiek gaat shoppen of Read more…
Onderzoek – Hudson’s Bay ‘Stijleguide’ Wat was mijn onderzoek? Ik deed onderzoek naar de app van Hudson’s Bay webshop app. Uit onderzoek bleek dat Hudson’s Bay geen webshop app heeft. Hudson’s Bay heeft alleen Read more…
Dit zijn de digitale schetsen die wij hebben getest bij de guebruikers. Het prototype is uiteindelijk met ‘Invision’ gemaakt. Losse schermen: Scenario: De scenario beschrijft hoe de gebruiker de costumer journey doorloopt tijdens een aankopen Read more…
Belangrijk! Na wat meer onderzoek kwamen wij erachter dat, Hudson’s Bay geen app heeft voor een webshop. Hudson’s Bay heeft alleen een app waar je op de hoogte gehouden kan worden voor acties. Daarnaast heb je Read more…
Concept 1: Stijleguide (visuals) Afbeelding 1: Dit is een prudcut die de gebruiker aan het bekijken is. Afbeelding 2: Dit is de stijleguide die de gebruiker te zien krijgt als de gebruiker naar beneden scrollt. Read more…
Concept 1: Stijleguide Hoe werkt het? Tijdens het shoppen van één kledingstuk (zie afbeelding 1) krijgt de gebruiker onderaan de pagina te zien, hoe de gebruiker dat kledingstuk kan combineren met andere kledingstukken. De gebruiker Read more…
Hieronder kunt u de prototype zien van de communicatie tussen een persoon en KLM. Hierbij is de opdracht dat de gebruiker zijn stoelwijziging doorgeeft en deze succesvol wordt behandeld door KLM. Hierboven kunt u zien Read more…
Concept 1 Hudson bay Product op instagram kunnen promoten en verkopen via instagram Vervolgstappen Dummy account maken Testen bij reguliere en/of digitale shoppers (Interviews) Schetsen maken Concept 2 KLM Kan die automatiseert zonder mensen? Via Read more…
Om de huidige situatie te verbeteren bij Pathé is er gekeken naar de huidige journey van een Pathé Unlimited lid. Op deze manier krijgen we een goede indruk van van mogelijke kansen en waar we met Read more…
Leeftijd De leeftijd van Pathé Unlimited leden zit tussen de 20-40 jaar. Geld te besteden De meeste Pathé Unlimited leden besteden naast hun abonnement ook nog geld bij de bioscoop zelf. Dit komt grotendeels omdat Read more…
Concept 1 // Surprise box Hoe werkt het? In plaats van een enkele kortingscode te versturen die alsnog in een reclame/spamfolder eindigt sturen we een pakket naar de klant. In dit pakketje kan iets lekkers Read more…